KonotopPenukar kuasa S13-50 / 10Apa yang sesuai untuk lebih banyak industri

  • masa pelepasan:2024-02-15 22:51:09
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:151
  • Penerangan pantas:

    Konotop,Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermu

Kandungan artikel

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

Bahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.

KonotopPembuat pengubah akan memperkenalkan efisiensi pengubah kepada anda

Pada pengurusan muatan:

SongeaDalam penukar jenis kering perlindungan relay, jika ada masalah pada titik tertentu,KonotopPengubah stesen, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?


KonotopPenukar kuasa S13-50 / 10Apa yang sesuai untuk lebih banyak industri



Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Dalam keadaan normal, minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan, dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap,KonotopApa penghasil pengubah minyak yang ditenggelamkan, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

penjual besarPenukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.

Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

Dalam terma tempat penggunaan pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;


KonotopPenukar kuasa S13-50 / 10Apa yang sesuai untuk lebih banyak industri



Bahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.

NyahkiraSelepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

Perubah telinga pemeriksaan

Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan,KonotopHarga pengubah kuasa 1600KVA, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.

KonotopPengubah terbenam minyak

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Bunyi pengubah jenis kering berasal dari

KonotopMaklumat produk lain
  • TraniJembatan naik hidraulik tetapPerlu penyelenggaraan untuk memanjangkan jangka hayat penggunaan

    TraniJembatan naik hidraulik tetapPerlu penyelenggaraan untuk memanjangkan jangka hayat penggunaan

  • OzdJembatan naik kecil sederhanaApakah sebab-sebab untuk pihak yang salah

    OzdJembatan naik kecil sederhanaApakah sebab-sebab untuk pihak yang salah

  • OzdPlatform penangkapan trekCiri-ciri prinsip dan bidang aplikasi dari

    OzdPlatform penangkapan trekCiri-ciri prinsip dan bidang aplikasi dari

  • OzdPemulihan semula ketinggian tinggi semi-automatikApakah perbezaan pemotongan bahan yang berbeza

    OzdPemulihan semula ketinggian tinggi semi-automatikApakah perbezaan pemotongan bahan yang berbeza

  • Kerman ShahPengubah 800 minyak yang ditenggelamkanCiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja

    Kerman ShahPengubah 800 minyak yang ditenggelamkanCiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja

  • Piekary SlaskiePlatform angkat hidraulikApa yang harus saya perhatikan semasa memasang

    Piekary SlaskiePlatform angkat hidraulikApa yang harus saya perhatikan semasa memasang

  • Piekary SlaskieJembatan naik hidraulik tetapCara menjual

    Piekary SlaskieJembatan naik hidraulik tetapCara menjual

  • OroszlanyJembatan naik mudahKadar hasil dalam pengeluaran

    OroszlanyJembatan naik mudahKadar hasil dalam pengeluaran

  • segera:Peringatan: Maklumat KonotopPenukar kuasa S13-50 / 10Apa yang sesuai untuk lebih banyak industri memberi anda KonotopPenukar kuasa S13-50 / 10Apa yang sesuai untuk lebih banyak industri oleh syarikat kami, perkhidmatan KonotopPenukar kuasa S13-50 / 10Apa yang sesuai untuk lebih banyak industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KonotopPenukar kuasa S13-50 / 10Apa yang sesuai untuk lebih banyak industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KonotopPenukar kuasa S13-50 / 10Apa yang sesuai untuk lebih banyak industri. KonotopPenukar kuasa S13-50 / 10Apa yang sesuai untuk lebih banyak industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KonotopPenukar kuasa S13-50 / 10Apa yang sesuai untuk lebih banyak industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!